MR. RAI SUSHI

Recentebeoordeling


5 sterren uit 319 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. RAI Sushi. Meer weten? Ontdek meer

18 jun 2026 om 20:32 Ik had vooruit besteld, en precies op de tijd dat ik aangaf kwam de bezorger. Eten was vers, en de sushi met garnaal nog lekker warm!
31 mei 2026 om 22:44 Heerlijk
31 mei 2026 om 4:47 Wederom lekker
23 mei 2026 om 15:30 Garnalen echt te lang in vet geweest, aangebrand. Gefrituurde sushi had allemaal die verbrandde smaak. Zelf foutje gemaakt met zalm maki te bestellen terwijl ik tonijn voor ogen had. Beetje jammer allemaal..
16 mei 2026 om 9:13 Altijd lekker en ze belden zelfs al dat het eerder klaar was dan de verwachte tijd!
15 mei 2026 om 11:45 Beste Mr Rai Sushi. Met héél véél en Respect ik heb al zoveel besteld bij u nooit was het minder de kwaliteit was altijd perfect en super lekker voor mij een dikke 12 tot snel liefs Sotu
12 mei 2026 om 18:58 Zeer snel bezorgd in ongeveer 25 minuten
7 mei 2026 om 19:30 Altijd super lekker nooit minder altijd goede kwaliteit en super vriendelijk Mr Rai Sushi van mij een dikke tien liefs die leuke tante
7 apr 2026 om 11:08 Iets langer moeten wachten dan normaal. Maar heerlijk gegeten
4 apr 2026 om 21:25 Altijd vers altijd Top nooit een keer minder vanwege drukte ofzo ik ben super tevreden dikke tien